18. 4. 2013

Jitka Rambousková: Quizlet na všechny způsoby I., II. a III.

Ne příliš často odkazuji na celé články s tím, že je prostě nesmíte přehlédnout. Tak dnes po čase udělám výjimku. Jitka Rambousková se přestěhovala "do Wordpressu" a píše/natáčí jí to snad ještě líp, než když mě zlobila s nevložitelnými komentáři v Posterous.
Takže, prosím, pokud máte rádi virtuální kartičky a nebo jsem o nich nic pořádného nečetli a neviděli, pak určitě mrkněte na miniseriálek o aplikaci Quizlet na blogu Co jsem vyzkoušela:

1. díl: Quizlet na všechny způsoby I. | Co jsem vyzkoušela
2. díl: Quizlet na všechny způsoby II. | Co jsem vyzkoušela
3. díl: Quizlet III. – práce se třídou

A jaký má vztah ke kartičkám Jitka?
"Nejsem až tak velkým příznivcem kartiček v elektronické podobě, mám ráda ty papírové. Ale přece jenom jsem si vyzkoušela i ty elektronické a docela si mne získaly, protože šíře využití je přímo neskutečná."

Novinka! Záznam hangoutu na téma Quizlet, který připravila GEG skupina Učte s námi.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína