10. 12. 2013

Stručně v odkazech 12/10/2013

"Help Your Students Love Reading"

Možná známé pravdy, jak podpořit u žáků lásku ke knihám, ale někdy je dobré si je zopakovat.
Z článku jsem vybrala ty, na které jsem zapomínala já (první) a nebo mi připadly hodně zajímavé a neznala jsem (druhá).
  • During and after reading a book, take the time to talk about the story.
  • Audio books are a great way to help children appreciate storytelling even if they aren’t ready to read whole books by themselves.
Jinak ale článek obsahuje i další zajímavé bodíky...


Je třeba trochu srolovat dolů a najít kapitolku "7 Uses of QR Codes in the Classroom".
  • Put a picture of the QR Code for each of those on the Powerpoint Slide and show it on the board. The students can take a picture of the Code for their device and be taken to the app download screen immediately.
QR kód vlastně nahrazuje opisování odkazu ( i kdyby třeba nějakého rozumného zkracovače).
  • If I’m using a PowerPoint and want them to go to any website, I always put the QR code on the slide.
This needs to be standard practice at all conferences.
Poslední radu o tom, že by už každá prezentace na konferenci měla obsahovat QR kód, se pokusím si zapamatovat - a řídit se jí. 
Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína